JAWATAN KOSONG

Friday, January 30, 2009

Permohonan adalah dipelawa daripada rakyat Negeri Sembilan Darul Khusus yang berminat untuk berkhidmat dengan YKS Negeri Sembilan, sebuah Badan Pertubuhan Bukan Kerajaan yang melibatkan diri dalam kerja-kerja kebajikan dan kemasyarakatan dengan misi utamanya untuk 'Menjana Masyarakat Prihatin Dan Penyayang'.
1. Pengurus Jabatan Dakwah Masyarakat Orang Asli
2. Pengurus Jabatan Sukarelawan Rakan Pesakit
3. Pegawai Tadbir ( Akaun dan Kewangan )
Calon-calon yang berminat diminta menulis Surat Permohonan sendiri dengan mengemukakan Butir-butir Peribadi, pengalaman kerja, kelulusan tertinggi berserta dengan salinan dokumen berkaitan dan sekeping gambar ukuran pasport. Calon-calon juga diminta menulis sebuah esei 1000 patah perkataan dengan tema 'Menjana Masyarakat Prihatin dan Penyayang'.
Semua permohonan hendaklah dialamatkan kepada Setiausaha, YKS Negeri Sembilan, No. 22 A Jalan Angkasaria, Taman Bukit Pilah Perdana, 72000 Kuala Pilah, Negeri Sembilan atau diemailkan lampiran 'soft copy' ke maayks@gmail.com.
Calon-calon yang disenaraipendekkan akan dihubungi untuk sesi temu layak sebelum dipertimbangkan untuk mengisi kekosongan tersebut. Tarikh tutup permohonan ialah 15hb. Februari 2009.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Hakcipta terpelihara YKSNSweb 2009 by YKSNSwebmaster 2009

Back to KE ATAS